Bezkontaktowy Punkt Serwisowy

Bezkontaktowy punkt serwisowy to miejsce, w którym możecie bezkontaktowo i bezpiecznie zostawić swój samochód wymagający usługi serwisowej.


Mając na uwadze Państwa bezpieczeństwo przygotowaliśmy osobną strefę samoobsługowego przyjęcia na serwis.


Na czym polega obsługa w BEZKONTAKTOWYM PUNKCIE SERWISOWYM ?


1. Ustalenie terminu wizyty serwisowej.

   - skontaktuj się z naszym doradcą , ustal zakres usług, i zaznacz że

chcesz skorzystać

     z usługi bezkontaktowego przyjęcia samochodu


2. Przekazanie pojazdu do serwisu.

- po przyjeździe do serwisu poinformuj doradcę, że jesteś na miejscu 

i oczekujesz na odbiór samochodu

- ustal z doradcą w którym miejscu na terenie dealera pozostawisz

samochód

 - pozostaw kluczyki w woreczku foliowym strunowym wraz z wypełnionym

   formularzem. Całość umieść w koszulce foliowej. Materiały dostępne w

punkcie obsługi bezkontaktowej .Konieczny jest twój gest potwierdzający,

że samochód jest gotowy do odbioru oraz Doradcy Serwisowego, że jest

gotowy go odebrać


3. Przyjęcie samochodu z oględzinami bez obecności Klienta.

- gotowe zlecenie z ustalonym zakresem, ewentualnymi rozszerzeniami,

uwagami do stanu pojazdu prześlemy Ci elektronicznie

(z potwierdzeniem dostarczenia i odczytania wiadomości). 

- potwierdź zwrotnie zakres prac oraz uwagi i kosztorys


4. Zwrot samochodu po zakończonym serwisie.

- poinformujemy Cię o zakończeniu usługi i przygotowaniu samochodu do

odbioru.

- prześlemy Ci proformę, którą należy opłacić i odesłać zwrotnie

potwierdzenie dokonania przelewu.

- poinformujemy Cię o terminie odbioru samochodu, który Doradca

Serwisowy odstawi w ustalone miejsce. Kluczyki oraz kopia zlecenia ,

który wymaga Twojego podpisu znajdować się będą w

recepcji bezkontaktowego punktu serwisowego.


W recepcji znajduje się zdezynfekowany długopis, oraz środek do dezynfekcji rąk z których prosimy skorzystać.


Jesteś zainteresowany usługą?

Skontaktuj się z nami

Kontakt